11 feb. 2012

Nikis kalas

Idag efter dialysen åkte jag till Vickan, för det ryktades bli kalas där :) och mycket riktigt möttes jag av massor av barn (visste knappt vilka som var Vickans å inte).


Igår hittade jag ett mönster på en söt liten katt som jag fick för mig att göra till Niki. Istället för att fylla kissen med bomull så använde jag ris, så man kan använda den som värmekudde :)



Resultatet blev väl kanske inte riktigt som på bilden, men den blev iaf personlig (eller som Vickan ser det: ful) Haha

3 kommentarer:

  1. ja, alltså den där katten blev en riktig succe! Charlie älskar den, så han hälsar att han vill ha en likadan katt, som är hans egen. (och helst en som inte läcker så mkt...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha läcker den redan? ja, kanske kn fixa en till :) använder ni den som värmekudde eller som vanlig nalle?

      Radera
  2. ja, Charlie var kanske lite våldsam, är det inte tänkt att man ska slå på den upprepade gånger med en helikopter??
    Nicole har den mest som en gosikatt, men Charlie vill att vi ska värma den hela tiden, speciellt då han ska mysa i soffan och se på film eller ta det lugnt.

    Jag har varit väldigt tydlig med han att det är Nicoles katt och att han bara får låna den, men jag lovade att vi ska fråga dig om han också kan få en. Då du får tid, ork och material att göra en :)

    SvaraRadera